Blue halo & Markus haldin

Livet som fluefisker er ikke alltid bare bare , spesielt ikke når man faktisk er noe så ensformig som tørrfluepurist i tillegg!

Jeg får rett å slett for lite fisk.

Jeg har 1500 Fb venner som forventer bilder hvor det blir posert med diger ørret ,jeg lever under et helvettes press takket være mine egne publiseringer av fiskerelaterte statuser og fluefiske bilder .

I tillegg sliter jeg noe så hinsides med kastingen for tiden , snøret vil ikke fly på min måte , den krysser seg  i presentasjonen gang på gang ..

Uansett , dette er ikke grunnen til at det blir lite fisk , grunnen til at det blir litt lite fisk er rett å slett fordi jeg fisker for lite effektivt!

Jeg finner det like interessant å fotografere andre fluefiskere som å fiske selv , jeg stresser ikke i det hele tatt med det å få fisk ..

Dette med fotograferingen har vist seg å bli lønnsomt, bildene mine blir lagt merke til i både inn å utland for tiden, noe jeg virkelig gleder meg over , meldingene kommer både privat og offentlig,og jaggu ble jeg tilbudt en ambassadør rolle for en stangbygger fra Finland ved navn Markus haldin.

Blue halo og Fredrik

Min første tur med «blue halo» stang , custom made by Markus haldin.

Jeg er ikke noe kritikker,men Jeg fikk testet denne 8 fots glassfiberstangen i kl 5 for første gang i godelven inne i dalstrøka her , stangen er utrolig myk i alle ledd men har likevel en kraft i seg som gjør at kastelengden ikke kortes inn ..samtidig er det en helt spesiell følelse å gjøre tilslag med , du føler du kjemper utrolig nært fisken når den sitter , hele stangen bare gir etter på en magisk måte du ikke har vært borti tidligere 😍 kjenner jeg blir elektrisk bare jeg tenker på det, å nå må jeg bare roe ned i 5 minutt her ..

Clear blue halo

Denne blåfargen som stangen har er nydelig, gjennomsiktig blå 😍

Jeg fikk aldri de store jeg var ute etter i helgen , jeg måtte nøye meg med småfisk , men jeg hadde en fin tur i godt lag, så jeg har ingen negative tanker etter helgen .

Viss noen i området er intressert i og prøve denne stangen er det bare å ta kontakt så ordner vi det 😉

Nå vil eg avslutte med og takke Markus for denne nydelige stangen han har bygget til meg og samtidig love at den skal få kjørt seg de neste 3 månedene 😀

Takk for at dere leser , setter pris på kommentarer også 😀

 

Mvh

Fredrik lunde Svendsen

Legg att eit svar

