Tur til Tempereidnuten !

Hei🙂

På lørdag som var, tok jeg og Anja oss en tur til Tempereidnuten på formiddagen, været var helt fantastisk og marka er tørr og fin, og lett og gå i ..Vi traff Lillian og Thomas med ungene halveis oppe, stoppet og pratet litt før vi marsjerte videre opp mot toppen.. ca 30 minutt fra parkeringsplassen brukte vi denne dagen ! 

Oppe på Tempereidnuten er det flott utsikt over sauda, men det er også fint innover mot vatndalen, og med så flotte mennesker så blir det flott og fotografere mennesker i Naturen :) 

her står vi på toppen

Bilde

 

Etter hvert som eg hadde fått bildene eg ville av Sauda, rettet eg fokus mot folket eg var med !

BildeBildeBildeBildeBilde

Da vi hadde vært på toppen en stund vandret eg og Anja videre innover mot vatndalen, familien storebø skulle ned på hytta igjen og tok en snarvei ned..

Vi fulgte stien som er merket med blåe pinner nedover mot storeheia, men vi svingte av stien og drog i Nordøstlig retning inn mot smalasund.

BildeBildeBilde

Her såg du 3 bilder over smalundsvannet , helt inn gjekk vi ikke da vi stoppet ved elva for og bade ( ja bade 12 oktober 500 moh ) , deilig og friskt var det :) 

De bildene kommer muligens ut en annen dag🙂

 

Høsten har kommet, men den er varm og fin , fargene på træra har forandret drakt de siste ukene og alt er nå gulfarget🙂

Bilde

Categories: Flyfishing and Photo | Tags: , , | Kommenter innlegget

Innleggsnavigasjon

Legg att eit svar

Blogg på WordPress.com.

