I helgen skal jeg nyte naturen

Nå har det blitt lite turer den siste måneden, det er en skam..Det skjer egentlig lite i livet mitt, eg er permitert fra jobb så eg har  all verdens av tid til og sove ute og fotografere å leite etter årets siste kilos fisk, eller bare en siste hyggetur, kanskje med selskap åsså, foruten om Milo som selfølgelig skal vær med…Eg e blitt velsigna av en gammel venninne eg ikke har snakke med på 10-12 år, hun bos i oslo å leve livet sitt der med samboer og det hele🙂 Hun ville veldig gjerne være med på en tur, og gud så kjekt tenkte eg,,Det  kan bli en god pratishelg om gammle dager  :)) Vi reiser på fredag opp til Hustveit og vandrer inn til Jonehytta, etter det satser vi på telt neste dagen , da tenkte jeg rett bak hauen,,:)

 

SATSER på at det kommer fine bilder av fine fiskesitusajoner :))

Categories: Flyfishing and Photo | 2 kommentarar

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “I helgen skal jeg nyte naturen

  1. anjaty

    Eg gleder meg så utrolig mye! Lenge siden eg har fått vært på fjellet, og det blir topp med et så hyggelig selskap.

Legg att eit svar

Blogg på WordPress.com.

