Fra Blogspot til WordPress !

Hei . Mitt navn er Fredrik Lunde Svendsen, jeg er fluefisker og hobby fotograf .

På denne bloggen vil det meste handle om bilder, bilder av fluefiske relaterte situasjoner er hva jeg elsker mest, Et Vak på det blanke vannet, en fluefisker som jakter på Ørretten, en siluett profil av en fluefiskende ørretboms er hva jeg vil prøve og fange og dele..

Jeg vil dokumentere alle mine fisketurer med bilder, men ikke forvent masse bilder av pen ørret som ligger kakket på gresset, jeg driver kun C&R ( Catc`n Release ).

Veldig hyggelig om dere følger meg🙂

Mvh

Fredrik lunde svendsenImage

Categories: fiskeplasser, Fluefiske, Flyfishing and Photo, Rena | Tags: , | Kommenter innlegget

Innleggsnavigasjon

Legg att eit svar

Lag ei gratis nettside eller ein blogg på WordPress.com.

