Paradiset sauda

Etter en uke med guttungen har det ikke blitt no fiske, men bilder blir det..Mathias blei 3 år nå og begynner og bli en habil turgåer, han minner veldig om meg sjøl så litt syting underveis må en regne med🙂

På min nye boplass i Sauda har eg tilgang til det meste innen meget kort gange, eg har sjøen på nedsiden å fjellet på oppsiden🙂 Men egentlig bor eg midt i plommå, det vil si 300m til nærmeste vatten og 100m til sjøen:) Og eg kan se alt her fra, noe bildene vil vise🙂

 Bildet er tatt fra Saunes.

 Mathias bære sekken med håven baki:)

 Bildet tatt i fra hagen🙂 en påske turist regne eg med detta er.

 En fisker på tur.

Mathias er en fantastisk gutt, 3 år og allerede en tur venn samt verdens beste sønn🙂

Categories: Sauda | 2 kommentarar

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Paradiset sauda

  1. Det her ser bra ut, Fredrik!🙂

  2. %Takk Bjarne🙂

Legg att eit svar

Blogg på WordPress.com.

