Endelig årets første brun ørret på tørt :)

 Man må speide for å se vak i dag🙂

 Og inni mellom ser man andre ting, som toppen på bokna mastå🙂

Og når man tar bilder av seg sjøl hender det at man bommer litt🙂

HERLIGT er en fin begynnelse på denne oppdateringen, etter 3 intense dager med tåke tett og nedpå vannflata og minimalt med fisk som har vist seg, så skulle det endelig løsne den siste timen i dag🙂 Heilt ut av det blå kom det en “Ryddefisk” som slurpa i seg det som var i nærheten, å der havna Myggen min midt i middags rushet🙂 Endelig tok an, tilslaget var perfekt , fisken var sprek som bare det og gjorde flere utras..Men den kjørte seg fast i ett elller aent som endte med tapt fisk te slutt😦 deppresjonen klatra over meg i det eg satte på en ny identisk mygg i str 20, eg la flua ut på ny omtrent samme plass å flua hadde ikke før landa før en ny fisk satt på, sjokka som eg va så drog eg te å den satt også , sprek var denne og, og klok av skade fra forrige fisk så lot eg den ikke trekke nedover, men halte den bortover og inn til land🙂 Fisken var overaskende feit og 38 cm🙂

Categories: Fluefiske | 5 kommentarar

Innleggsnavigasjon

5 thoughts on “Endelig årets første brun ørret på tørt :)

  1. Glimrende! Grattis med brunt! Jeg lurer på en tur etter ørreten i heiene her i helga.:)

  2. Ja det skal jeg å alexander åsså, inn dit du ga oss tipset , drar med oss lavoen å blir der i helga🙂 Kanskje vi treffes🙂

  3. Konge detta, gratulera… Endelig slo myggen an :)Klare snart ikkje venta mer te eg komme him fra jobb!!!!! Då ska mygg boksen fyllas opp🙂 ser der e bra med pluss grader hjemma for tiå..

  4. Ja nå går me mot lysere tider Krister, har vært bra mildt i det siste, men nå kommer det nytt høytrykk så det kan fort bli kaldt igjen ! Det er som sagt lite aktivitet på vannflata enda..

  5. Gratis med årets første på tørt :o)Mvh JonnyS…

Legg att eit svar

Blogg på WordPress.com.

